11 June 2012



Sujudku hanya padaMu Ya Allah..
berlindung dari segala keburukan dunia akhirat dan di jauhkan dari azab neraka juga dekatkan segala kebaikan dunia dan akhirat yang dapat dihisabkan ke JannahMu...

Ya Allah..
berikan aku kekuatan dan kesabaran untuk aku terus meniti hari hari kesempatanMu selagi aku masih bernafas dan bisa mengucapkan semua kalimat kalimatMu aku tidak berdaya melawan segala ujianMu
dan aku tidak sanggup melawan segala kesedihanku atas segala kekhilafanku padaMu...


Ya Allah..
aku tidak berdaya berhadapan kemungkinan jika Engkau memberi kekuatan dan mengampuni segala dosa dosaku dan aku tidak berdaya menahan sedihku jika dimasukkan kedalam AzhabMu ampunkanlah segala dosa dosa kedua ibu bapaku dan orang yang ku sayangi dan cintai juga saudara saudaraku dan sahabat sahabatku biarlah kami bersama sama bergandingan masuk ke JannahMu Ya Allah sesungguhnya kami tidak layak ke SurgaMu dan kami tidak sanggup juga ke nerakaMu berkati dan rahmatilah kami Ya Allah...

Ya Allah..
berikan segala kemudahan untuk aku bernafas limpahkan segala rezeki dan berikan aku kekuatan untuk meneruskan kehidupan ini dengan penuh kesabaran..

Ya Allah..
Sesungguhnya tiada lain tempatku meminta hanya padaMu
dan Sesungguhnya hidup dan matiku hanya untukMu
amin amin amin ya Rabbal alamin...

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010 Dabeliz.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.