04 July 2012


Bila hati dah tawar, cakap ape pun tak guna, taruk gula tak jadi manis...taruk garam tak pula masin..

Hurmmm, hati aku sudah tawar. Tawar nak tunggu janggut tumbuh untuk sesuatu keputusan, tawar nak tunggu datangnye dia yang dulu, tawar jugak bila dah lama bersabar tengok betapa terignore nye aku
sekarang, hati aku dah tawar, aku dah penat bersabar, aku dah penat memendam, aku dah tawar..i mean, hati aku dah tawar nak layan semua perubahan dia...

Tawar jugak nak bagi nasihat..Nasihat pun stil d same, bialah hati aku terus tawar.. penat rasa otak bila asyik terdistract memikirkan silly things ni..

Maka, biarlah hati aku tawar sementara untuk dia cuma manusia biasa...asalkan hati aku terus hidup untuk-Nya ...Dia yang telah menciptakan aku..hidupkan lah hati ku..

Ya Allah,, terangilah hatiku sebagaimana kau menerangi bumi dengan matahariMu selama-lamanya..amiin ya rabbal alaminn...

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010 Dabeliz.

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.